About Me

My photo
Indonesia
Ordinary girl from Indonesia. Studying in France to catch my extraordinary dreamto be a professional fashion designer. Just have faith, hope, and believing. Love arts, fashion, painting or drawing, sometimes make some fashion illustration, well, that's all. Hope you like my blog and my stories.

Monday 25 March 2013

Mistake

"The key to get success is have much experiences and how to get the experience? with making MISTAKE"

Well mungkin hari ini bukan harinya gue, hari pertama di minggu ini, gue udah harus bolak balik ngambil barang yang ketinggalan, siangnya gue ketiduran adi gak bisa ikut kelas berikutnya, ngerjain tugas buat besok  salah sampe 2x. Teledor teledor!
dari dulu kenapa yah gue teledor mulu, dan lagi sekarang catatan gue ilang, patron buat prochaine sujet montage juga ikutan ilang entah dimana gue lupa naro dimanaaaaa.
PELUPA, BAD ORGANIZER, MESSY, and too SLOPPY
come'on men! change!

No comments:

Post a Comment