About Me

My photo
Indonesia
Ordinary girl from Indonesia. Studying in France to catch my extraordinary dreamto be a professional fashion designer. Just have faith, hope, and believing. Love arts, fashion, painting or drawing, sometimes make some fashion illustration, well, that's all. Hope you like my blog and my stories.

Thursday 9 February 2012

I believe in Fate

Kamu ga tau rasanya di posisi aku..
Sendiri disini ngadepinnya... :)
kamu cuma gak tau rasanya...
maafin aku yang dulu..
mungkin memang awalnya semuanya kesalahan ak...
sikap aku..
Perkataan aku emang gak salah...
aku takut kamu tinggalin aku, tapi kenapa kamu harus yakinin aku waktu itu?
nyatanya bener, kamu tinggalin aku...
bener mungkin,
it's fate...
we have our own destiny..
maybe i'm not you fate..

No comments:

Post a Comment